Bosch MUM52131 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM52131 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Evert 19-05-2016

Een heel mooie- en makkelijk te bedienen keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM52131 wit

Na jaren lang een KitchenAid Artisan gebruikt te hebben ben ik nu over gestapt op de Bosch MUM52131 vanwege het gewicht van de KitchenAid. Het voordeel is een lichtere machine met vrijwel dezelfde mogelijkheden. Bovendien ziet de machine er prachtig uit en is simpel in gebruik.

chef 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM52131 wit

top apparaat veel opties makkelijk in gebruik.
eenvoudige bediening en makkelijk te configureren. zeker een aanrader!

Van Ginkel 03-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM52131 wit

Er zijn vele toepassingsmogelijkheden en dat met een relatief kleine machine. Dat komt door het slimme kantelmechanisme waar je alle attributen op en aan kan klikken. Bij het pakket wat we hebben aangeschaft zit de kom, blender en vleesmolen. Als je extra's wilt aanschaffen kost dat nog wel een aardige duit. In de doos zitten al uitsparingen voor bij te kopen zaken, bij ons bijv. voor een citruspers. De gebruiksaanwijzing geeft ook de beschrijving van opties die niet zijn bijgeleverd en dat deed me denken dat er artikelen niet geleverd waren, maar die moet je dus eventueel nog aanschaffen helaas. Alles werkt goed, maar ik vind dat de vleesmolen nogal los aan de machine hangt en daardoor rammelt en schommelt als je hem aanzet. Hij werkt wel. Dus een degelijke machine met opbergruimte voor het snoer, bijgeleverde tas voor de hulpstukken en daarbij een mooi design.

Jamila81 02-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM52131 wit

De Bosch MUM52131 is een degelijk keukenmachine die naar hartenlust kan worden uitgebreid. Tevens zijn de losse onderdelen goed schoon te maken en misstaat deze niet op ons aanrecht. Ik zou dit apparaat aan iedereen willen aanraden.

Wendy301 10-12-2014

Super handig!
werk goed en zit stevig in elkaar.
door de handige onderdelen kun je makkelijk wisselen naar een ander gebruik bijvoorbeeld van de blender naar het kneden van deeg.